Partnerskab mellem Helvetic Clinics og UNICEF. På deres vegne siger vi tak.

Helvetic Clinics har indgået et partnerskab med UNICEF. For hver tandkrone og tandimplantat, donerer vi 1 euro til at støtte UNICEF i deres arbejde for udryddelse af polio i verden.

1 ud af 200 smittede børn lider af permanent lammelse, og blandt disse lammede børn vil 5% til 10% dø, når deres vejrtrækningsmuskler vil blive lammet. Der er ingen kur mod polio, men det kan forebygges gennem vaccination som gives oralt.

unicefI 1988 vedtog Forty-First World Health Assembly en resolution for den verdensomspændende udryddelse af polio. Det markerede lanceringen af ​​Global Polio Initiativ til Udryddelse (GPEI), anført af de nationale regeringer, og støttet af UNICEF og andre partnere, herunder Bill og Melinda Gates Foundation.

Siden da er mere end 10 millioner mennesker i dag gående, som ellers ville være blevet lammet. Det anslås at mere end 1,5 millioner børne dødsfald er blevet forhindret. Når polio er udryddet, kan verden fejre ​​et større globalt offentligt gode, som vil gavne alle mennesker, uanset hvor de bor.

Prisen for en vaccine er så lidt som 1 euro pr dosis. For hver tandkrone, og for hver tandimplantat donerer Helvetic Clinics 1 € (lig med 1 vaccine) til UNICEF. Lad os sammen hjælpes med at udrydde sygdommen fra verden og slippe af polio for evigt og give et bedre liv til tusindvis af børn.